Categorii

SC Caro Network SRL asigura garantia tuturor produselor si accesoriilor powerball conform conditiilor inscrise in certificatul de garantie care insoteste produsul.
Produsul defect, insotit de certificatul de garantie si de factura de achizitie trebuie expediat in str. Avram Iancu nr. 22, corp A, sector 2 Bucuresti prin servicii de curierat, sau poate fi adus personal in service.
SC Caro Network SRL se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare. Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta poate fi ridicat direct din Service sau poti solicita expedierea lui prin curier.
Termenul  mediu de expediere este de 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarii in scris, in vederea ridicarii produsului.